Skupina O2 na Slovensku, vrátane výsledkov spoločnosti O2 Business Services, dosiahla v prvom polroku tohto roka výnosy v objeme 168 miliónov eur. Medziročne vzrástli o 10,6 percenta, alebo o 16 miliónov eur.
Ako v utorok informovala spoločnosť O2 Slovakia, pokračujúca nepriaznivá situácia na trhu z dôvodu inflácie a zvýšených cien energií sa prejavila aj v medziročnom poklese zisku pred úrokmi, zdanením a odpismi v druhom štvrťroku o 4,5 percenta.
Počet zákazníkov operátora O2 s aktívnymi SIM kartami dosiahol v prvom polroku 2,36 milióna a medziročne sa zvýšil o 2,3 percenta. Spoločnosť potvrdila pozíciu dvojky na mobilnom trhu.
Pravidelnú mesačnú platbu uhrádzalo takmer 1,7 milióna klientov, pokrytie sieťou 5G koncom júna dosiahlo 52,5 percenta ľudí na Slovensku.
„Zmeny sa diali nielen v našom portfóliu produktov a služieb, ale intenzívne sme pracovali aj na vnútorných zmenách našej spoločnosti,“ uviedol generálny riaditeľ O2 Slovakia Igor Tóth.
Podľa neho začiatkom júla odštartovali agilný systém riadenia organizácie so zámerom s technológiami uľahčovať každodenný život zákazníkom.