Pri všetkom tom rozruchu o streamovaní a iných digitálnych médiách je ľahké zabudnúť, akú silu majú tradičné médiá, akými sú rádio a televízia. Najmä rádiu sa zriedkavo pripisuje to, čím stále je - skutočným masovým médiom, uvádza agentúra Statista.
Podľa spoločnosti MRI-Simmons rádio dokonca prekonáva televíziu, pokiaľ ide o jeho týždenný dosah medzi dospelými Američanmi.
Podľa MRI-Simmons 91 percent dospelých v USA počúva rádio aspoň raz týždenne, čo je oveľa viac ako dosah živého vysielania, časovo posunutej televízie - 76 percent, sociálnych médií - 70 percent a online videa - 67 percent.
Napriek tomu, že rádio vyhráva z hľadiska samotného dosahu, televízia zostáva bezkonkurenčná, pokiaľ ide o priemerné denné používanie.
Podľa spoločnosti Nielsen strávili dospelí Američania v 3. štvrťroku 2020 sledovaním živého vysielania a časovo posunutej televízie v priemere 3 hodiny a 41 minút. Je to približne o 2,5-krát viac ako čas, ktorý strávili počúvaním rádia, čo predstavovalo 1 hodinu a 31 minút.
You will find more infographics at Statista