„Pre spoločnosť COMPASS EUROPE sme organizovali predtým plavbu po Dunaji, ktorá trvala tiež 4 dni a mala bohatý program. Preto, čo sa týka kreatívy, to bola pre nás veľká výzva vymyslieť program tak, aby zaujal, prekvapil a zabavil pozvaných hostí,“ hovorí konateľ agentúry Michal Hošták o podujatí, na ktoré sa prípravy začali pol roka pred jeho konaním. „Pripravovali sme odbornú konferenciu aj večerné eventy, ktoré mali rôzne témy aj lokácie. Výzvou bola napríklad aj komunikácia s miestnymi dodávateľmi. Niektoré záležitosti, ako osvetlenie a ozvučenie sme radšej zverili do rúk Slovákom a tak vystúpenie talentovaného Filipa Jančíka technicky zabezpečovala spoločnosť Lifepark.“
Na odbornej konferencii prednášalo desať medzinárodných spíkrov. Predstavené boli viaceré inovácie. Odborníci zo spoločnosti COMPASS EUROPE prezentovali zúčastneným hosťom koncept HydroECO, čo je spôsob zazimovania bazénu bez vypúšťania vody po sezóne. Okrem šetrenia nákladov zákazníkov je to dobrá správa aj v súvislosti s ochranou životného prostredia. Konferencia sa konala v čase, kedy sa zároveň koná aj svetová výstava EXPO 2020 zameraná práve na udržateľnosť, ekológiu a zelené inovácie.
Spoločnosť COMPASS EUROPE je zakladajúcim členom Slovenskej asociácie podnikateľov v oblasti bazénov, sáun a wellness (SAPBSW). Svoje ciele odprezentovala vlani aj na stretnutí s Jánom Oravcom, štátnym tajomníkom Ministerstva hospodárstva SR. Asociácia sa plánuje podieľať na tvorbe zákonov a legislatívy a bude pritom samozrejme prezentovať a obhajovať názory a riešenia, ktoré budú prospešné pre celé odvetvie.
Hostia konferencie však zažili v Dubaji aj pravú arabskú noc, na ktorú moderátor Peter Šarkan Novák priviedol partnerov podujatia štýlovo na ťavách. Atmosféru venue s výhľadom na more dotváralo sedenie na vankúšoch, vodné fajky, rozsvietené lampáše a brušné tanečnice. Vyvrcholením 4-dňového stretnutia bol slávnostný gala večer, na ktorom sa udeľovali ocenenia tým najlepším. „Keď ma agentúra MEDIA CENTRAL požiadala, aby som vytvorila sošky pre víťazov jednotlivých kategórií, povedala som, že vymyslím niečo krásne, čo bude zosobňovať úspech a prestíž vo svete bazénov a wellness a tak vznikla AQUA,“ hovorí slovenská sochárka Jana Galaxia Brisudová. „Veľmi nás potešilo, že náš klient súhlasil s nápadom vytvoriť toto jedinečné dielo a zveril jeho stvorenie do tých správnych rúk. Počas slávnostného večera mohli byť tak AQUA Awards odovzdané do rúk tých najúspešnejších vo svete bazénov a wellness,“ dopĺňa konateľka agentúry Helena Tomková. „Sme nesmierne vďační za túto jedinečnú príležitosť a naša veľká vďaka patrí predstaviteľom CEO spoločnosti COMPASS EUROPE Zoltánovi Berghauerovi, Marketing Partner spoločnosti Markéte Kyzlinkovej a Marketing Director spoločnosti Linde Lackovičovej.“