Spoločnosť túži po ukončení lockdownov a po obnovení hromadných akcií. Ľudia sa chcú spolu baviť, športovať, ale aj umelecky vyžiť. S tým im chce pomôcť sociálna sieť IRL, ktorá má aktuálne asi 20 miliónov používateľov hlavne v strednej Amerike.
Teraz na sociálnu sieť IRL (In Real Life) stavil aj najbohatší Japonec Masajoši Son stojaci za investičnou spoločnosťou SoftBank. V čase, keď sa svet spamätáva z pandémie covid-19 a keď sa Facebook neveľmi úspešne snaží pritiahnuť mladú generáciu, táto investícia má potenciál.
- Kto je Masajoši Son
- Najbohatší Japonec Masajoši Son je treťou generáciou etnických kórejcov s prívlastkom „zainiči“. Znamená to čosi ako „zostať v Japonsku“ a po Číňanoch ide o druhú najpočetnejšiu etnickú menšinu v krajine. Pojmom zainiči sa zvyknú označovať stáli obyvatelia z cudziny, ktorí si zachovali cudzie štátne občianstvo.
Aj keď zatiaľ nemá miliardy používateľov, IRL by sa mohla globálnejšie angažovať v konkurenčnom boji proti najväčšej sociálnej sieti. V treťom kole financovania do nej SoftBank investovala 170 miliónov dolárov. Tým sa z IRL stal technologický jednorožec s hodnotou nad jednou miliardou dolárov.
Poraziť Facebook je isto veľmi vysoká méta a nová sieť to chce dosiahnuť poskytovaním četovacích služieb prepojených so všetkými druhmi spoločenských akcií.
Mladým už Facebook „nevonia“
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?