Rafinérska skupina MOL nedávno otvorila svoju kaviareň Fresh Corner s poradovým číslom 1 000. Nachádza sa na čerpacej stanici pri maďarskej obci Leányfalu blízko Budapešti.
Skupina MOL, do ktorej patrí aj Slovnaft, začala svoje čerpacie stanice (ČS) transformovať do konceptu Fresh Corner zhruba pred šiestimi rokmi. Dnes už takmer každá druhá jej ČS ponúka zákazníkom týmto spôsobom jedlo, kávu a ďalšie nápoje.
Americano verzus macchiato
Za potvrdenie úspechu konceptu považuje MOL objem predaja. Napriek pandémii predala skupina v minulom roku v sieti kaviarní Fresh Corner dovedna 46 miliónov šálok kávy, z toho viac ako 8 miliónov na Slovensku. TREND o tom v tlačovej správe informoval riaditeľ komunikácie spoločnosti Slovnaft, a. s., Anton Molnár. Uvedené čísla podľa neho vysoko prevyšujú predaje iných kaviarenských spoločností v regióne.
Ako ďalej uvádza, najobľúbenejšou kávou pre zákazníkov v rámci siete je espresso, pričom preferencie sa v jednotlivých krajinách líšia. Na Slovensku a v Českej republike získala obľubu najmä väčšia káva americano, v Chorvátsku a Bosne a Hercegovine vedie espresso macchiato.
Hotdog kraľuje
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?