Americký módny dom Ralph Lauren oznámil za tertí štvrťrok svojho obchodného roka 2023/24 nárast tržieb aj zisku. Stalo sa tak vďaka silnému dopytu v USA počas vianočnej sezóny spolu so silným oživením predaja v Číne. Napriek ekonomickým neistotám bohatší zákazníci počas vianočnej sezóny míňali viac na luxusné módne oblečenie, z čoho ťažil aj Ralph Lauren.
Zisk spoločnosti sa za tri mesiace do konca decembra zvýšil na 276,6 milióna dolárov alebo 4,19 dolára na akciu z 216,5 milióna dolárov alebo 3,20 dolára na akciu v treťom štvrťroku predchádzajúceho obchodného roka. Upravený zisk bez mimoriadnych položiek dosiahol 275,1 milióna dolárov alebo 4,17 dolára na akciu. Analytici v priemere očakávali, že spoločnosť zarobí 3,54 dolára na akciu.
Tržby spoločnosti v treťom štvrťroku vzrástli o 5,5 percenta na 1,93 miliardy dolárov z 1,83 miliardy dolárov rok predtým. Prekonali tak odhady analytikov na úrovni 1,87 miliardy dolárov.
Ralph Lauren, známy svojou nadčasovou, decentnou módou, dokázal využiť aj rastúci dopyt po „nenápadnom luxuse“ medzi spotrebiteľmi v podobe kašmírových svetrov, sák, nohavíc a tašiek v neutrálnych tónoch. To mu spolu s tematickým vianočným tovarom vrátane pestrofarebných vianočných svetrov a kockovaných kardigánov pomohlo dosiahnuť solídne výsledky aj napriek problémom v tomto sektore.
Luxusné značky zaznamenali prudký návrat dopytu v Číne. Tržby Ralph Lauren v Číne vzrástli v treťom štvrťroku o viac ako 30 percent.