Každoročne v júli sa šéfovia technologických gigantov, vplyvné mediálne osobnosti a poprední finančníci zúčastňujú konferencie Sun Valley Forum, ktorú organizuje investičná banka Allen & Co. Podujatie si preto od verejnosti vyslúžilo príznačnú prezývku „letný tábor pre miliardárov“.
Návštevníci sa pri výbere oblečenia držia jednoduchých pravidiel. Ich outfity typicky pozostávajú z tričiek, viest a iných športových kúskov. Tento rok však boli hostia o niečo odvážnejší než zvyčajne. Portál Business Insider priniesol prehľad trendov, ktoré ovládli tohtoročné Sun Valley Forum:
Jednoduché tričká
Prvé pravidlo štýlu miliardárov znie: tričko nikdy nič nepokazí. Hoci sú jednofarebné tričká bez potlače už roky poznávacím znamením väčšiny lídrov technologických firiem, tento rok dostali menšie vylepšenie. „Sú dostatočne hrubé, odolné a kvalitné, že môžu slúžiť ako vrchná vrstva,“ vysvetlila expertka na módu a životný štýl Victoria Hitchcocková.
Odvážna červená
Politológ Van Jones prišiel v žiarivom červenom svetri. Riaditeľka módnej značky Alice + Olive Stacey Bendetová Eisnerová v tejto farbe prišla odetá od hlavy po päty. Okrem kabelky, širokých nohavíc a kabátu jej nechýbal ani výrazný červený klobúk. Podľa Hitchcockovej sa inšpirovali nedávnymi kolekciami od Marni a Valentina.
Oblečenie s logom organizátora
Mnohí účastníci mali na sebe vesty a svetre na zapínanie s logom banky Allen & Co, ktorá konferenciu organizuje. „Nič tým nemôžu pokaziť,“ dodala na margo ich voľby Hitchcocková.
Výrazné doplnky
Módna návrhárka Diane Von Furstenbergová a niekoľko ďalších hostí stavilo na výrazné zlaté retiazky a náramky. Tomuto trendu nedávno podľahol aj generálny riaditeľ Mety Mark Zuckerberg. „Tento štýl robustných a vrstvených zlatých doplnkov teraz vidieť všade,“ podotkla expertka.
Farebné okuliare
Spoluzakladateľ Imagine Entertainment Brian Grazer a mediálny magnát Barry Diller zvolili okuliare so žltými sklami. Moderátorka CBS Gayle Kingová zas zaujala žiarivo zeleným rámom.
Klasické hodinky
Aj keď Shari Redstoneová, Bob Iger a Tim Cook ostali verní smarthodinkám od Applu, mnohí účastníci sa ich rozhodli nechať doma a siahli po klasických náramkových hodinkách.