Sociálnu platformu Reddit využíva najviac mileniálov. Podľa správy Emarketer o digitálnych návykoch v USA až 43,3 percenta prihlásených používateľov Redditu tvoria mileniáli, zatiaľ čo 29,6 percenta patrí do generácie Z. Pre porovnanie, na platforme Snapchat tvorí generácia Z 52,3 percenta používateľov, zatiaľ čo mileniáli predstavujú 32,9 percenta.
Web Business Insider prišiel s niekoľkými teóriami, prečo je to tak. Formát Reddit je pre dnešných štyridsiatnikov známy. Vyrastali s podobnými platformami a tento štýl komunikácie im vyhovuje. Generácia Z síce trávi viac času na digitálnych platformách, no preferuje vizuálne a video formáty, ako sú YouTube, TikTok a Snapchat. Mileniáli však stále radi čítajú a píšu.
Nachádzajú sa v životnej fáze, kedy ich prirodzene priťahuje obsah, ktorý na Reddite dominuje: témy ako domácnosť a jej zveľaďavanie, záhradkárstvo, starostlivosť o trávnik, rodičovstvo, osobné financie a investičné poradenstvo.
LinkedIn sa stále viac podobá na Facebook. Generácia Z mení obsah platformy
Dôležité je zdôrazniť, že správa Emarketer neuvádza, že viac ako 40 percent mileniálov používa Reddit – len že z pravidelných používateľov Redditu tvoria 43,3 percenta mileniáli. Celkovo 35,6 percenta mileniálov je na Reddite pravidelne. YouTube ale vo všeobecnosti používa viac ako 83 percent mileniálov, Facebook 78,7 percenta.
Návštevnosť Redditu v poslednom období výrazne vzrástla. V druhom štvrťroku tohto roka spoločnosť hlásila 51-percentný nárast denných aktívnych používateľov v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka, čím ďaleko prekonala iné sociálne platformy.