Po špecializovaných marketingových konferenciách pod značkou RULEZZ, ako napríklad „All about Facebook“ či „All about TikTok“, prichádza ďalšia zo série špecializovaných online konferencií – Neuro & AI RULEZZ Špeciál, organizovaný TheMarketers.biz v spolupráci s VOYO. Peter Šebo, programový líder konferencií Marketing RULEZZ, prezradil, čo dokáže takéto spojenie priniesť marketingovej a komunikačnej brandži.
Spojenie mozgu a umelej inteligencie
„Ľudský mozog a procesy v ňom prebiehajúce fascinujú marketérov už veľa rokov a aktuálny fenomén v podobe umelej inteligencie nás tiež nenecháva chladnými. Preto sme sa rozhodli tieto dva zdanlivo opačné prístupy ku komunikácii prepojiť v jednej unikátnej konferencii,“ ozrejmil Šebo. „Okrem najnovších informácii z oblasti neuromarketingu priblížime aj aktuálny stav využitia umelej inteligencie v našej brandži a predstavíme príležitosti, ako s pomocou týchto dvoch prístupov vyťažiť z efektívnej komunikácie firiem a značiek čo najviac,“ doplnil.
Konferencia Neuro & AI RULEZZ
Peter Šebo prezradil, čo všetko pripravovaná konferencia ponúkne. „Na konferencii vystúpia marketéri a komunikační profesionáli, ktorí s umelou inteligenciou v nejakej podobe pracujú a prinesú viaceré pohľady na jej aktuálne využívanie, ale aj na jej doterajšie limity. S prednáškami vystúpia zástupcovia značiek ako Tatra banka, Samsung, Živé.sk, Elv.ai či PS:Digital,“ povedal.
„Kantar zase exkluzívne odprezentuje výsledky prieskumu o aktuálnom využívaní umelej inteligencie v marketingu v Česku a na Slovensku. A v panelovej diskusii na využitie umelej inteligencie pozrieme z pohľadu kreativity, PR, automatizácie aj tvorby audio a video obsahu,“ doplnil Šebo.
Neuro v marketingu
„Neuro časť podujatia bude zameraná na princípy fungovania behaviorálneho marketingu a neuromarketingu v bežnej, každodennej marketingovej a komunikačnej praxi. V dobe, keď umelá inteligencia ponúka všetkým rovnaké možnosti spracovania dát a optimalizácie komunikácie, môže byť totiž deliacou čiarou medzi úspechom a neúspechom, či vyššou alebo nižšou efektivitou práve behaviorálny marketing a neuromarketing,“ povedal Peter Šebo.
Experti na konferencii sa v diskusii budú venovať aj marketingovým prínosom oboch neuro disciplín od budovania značky po ovplyvňovanie nákupného správania a ich využitie v komunikácií z pohľadu PR a performance agentúry.
Online konferencia Neuro & AI RULEZZ Špeciál sa uskutoční 12. júna 2024 a všetky aktuálne informácie sú dostupné na www.neuroAIrulezz.sk.
Tento článok je prebratou tlačovou správou.