Juraj Bača sa stal ambasádorom nového modelu Škoda Kodiaq. Ďalšia známa slovenská tvár sa tak pridala do „rodiny“ Škoda Auto Slovensko po tom, ako tak nedávno urobila aj komička Simona First. Juraj Bača bude využívať najnovšiu generáciu modelu Škoda Kodiaq, a to konkrétne vo výbave Selection, v nápaditej zlatej Bronx metalíze. Ide o dvojlitrový naftový motor s výkonom 142 kilowattov, automatickou sedemstupňovou prevodovkou a s pohonom všetkých štyroch kolies.

„Z tejto spolupráce mám naozaj veľkú radosť, pretože v osobe Juraja sme našli multifunkčného ambasádora, ktorý reprezentuje našu cieľovú skupinu „Everyday Explorers“. Zároveň jeho inšpiratívny životný príbeh dokonalo vystihuje hlavnú ideu nášho komunikačného konceptu „Odvaha objavovať“,“ uviedol vedúci marketingu a produktu Škoda Auto Slovensko Roman Rajtár. „Táto dlhodobá spolupráca nám dáva veľký zmysel, pretože Juraj má množstvo aktivít, pri ktorých sa mu naše bezpečné a priestranné SUV – Škoda Kodiaq určite hodí. Preto verím, že či už bude cestovať za prácou, pôjde na bajk, na výlet so svojimi štvornohými miláčikmi alebo vyrazí koncertovať s kapelou, nový Kodiaq mu bude spoľahlivým partnerom“ dodal. 

„Úprimne som sa nesmierne potešil, keď ma spoločnosť Škoda Auto Slovensko oslovila na túto dlhodobú spoluprácu. Pretože moje prvé auto bola práve Škoda (Favorit), druhé tiež (Favorit Forman), tretie tiež (Felicia) a dokonca aj štvrté (Fabia) a piate (Octavia) a viete, prvé auto je len jedno a navždy si ho zapamätáte. Teraz budem jazdiť na najnovšom modeli Kodiaq, ktorý bude mojím každodenným spoločníkom na cestách za prácou aj zábavou,“ podotkol na margo spolupráce Juraj Bača. „Mesačne niekedy najazdím až sedemtisíc kilometrov a často musím do auta zmestiť aj celú kapelu a verte mi, vtedy veľmi oceníte komfortné a bezpečné auto. Preto som rád, že som si mohol vybrať práve tento model.“

Jurajov Kodiaq je vo výbavovom stupni  Selection, s množstvom bezpečnostných asistentov, ako aj 13 – palcovým infotainmentom s navigáciou, head-up displejom, KESSY full systémom bezkľúčového otvárania a štartovania. Výbava tohto nápaditého SUV tiež obsahuje adaptívny tempomat, 360 – stupňovú parkovaciu kameru, Matrix LED svetlá, adaptívny podvozok a množstvo ďalších funkcií.

Škoda Auto Slovensko predstavuje novú dlhodobú spoluprácu v online videu. ktorého hlavným motívom je téma - odvaha objavovať. Video vzniklo v spolupráci s reklamnou agentúrou Socialists, ktorá je zodpovedná aj za celkovú komunikáciu na sociálnych médiách. Okrem online videa spolupracuje Škoda Auto Slovensko s agentúrou a Jurajom Bačom aj na ďalších aktivitách, ktoré majú za cieľ vytrhnúť ľudí z ich každodenného stereotypu a naštartovať v nich odvahu objavovať niečo nové, nepoznané. 

Ďalšie dôležité správy

Škoda Superb liftback
Neprehliadnite

Superb pokračuje s formou karosérie so splývavou zadnou časťou, ktorej sa iní už vzdali