Spoločnosť v oblasti umelej inteligencie 21st Century Digital Teaching (21C) odštartovala revolúciu v spôsobe, akým sa študenti učia matematiku a ďalšie kľúčové predmety. To môže pomôcť vyriešiť chronický nedostatok učiteľov v celej Európe.

Na tento účel vytvorila firma digitálnu aplikáciu na domácu výučbu a vzdelávaciu platformu pre školy, ktorá učiteľov premení na avatarov, čo umožňuje pokračovať vo výučbe, aj keď skutoční učitelia chýbajú, uvádza euronews.com. Ponúka aj nový spôsob vykonávania domácich úloh, pretože systém je interaktívnejší a umožňuje učiteľom jednoduchšie sledovať pokrok študentov prostredníctvom inteligentných analytických nástrojov platformy.

Školy na celom kontinente majú problém obsadiť učiteľské pozície. Podľa tohoročnej správy Tes Schools Wellbeing 74 percent opýtaných zamestnancov škôl uviedlo, že vlani uvažovali, že s týmto povolaním skončia. Prieskum zároveň zistil, že 61 percent učiteľov v Spojenom kráľovstve nemá pocit, že ich pracovné zaťaženie je zvládnuteľné.

Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti 21C Alan Judd povedal: „Je nedostatok učiteľov, skutočných učiteľov. Nedostatok, pretože školská populácia sa veľmi rýchlo rozširuje a skúsených učiteľov matematiky ubúda, lebo ľudia odchádzajú do dôchodku."

Platforma spoločnosti ponúka lekcie získané od skutočných učiteľov matematiky premenené do krátkych a svižných formátov, z ktorých každá trvá štyri až päť minút, čo podľa jej zakladateľov udržuje pozornosť študentov.

Ďalšie dôležité správy

Ilustračná fotka
Neprehliadnite

Žiadni učitelia, známky či domáce úlohy. Škola v Baltimore si razí vlastnú cestu