Slovenský maloobchodný trh patrí k tým menším, preto je príchod každej novej spoločnosti pomerne sledovanou udalosťou. Odozvu vyvolala v minulých dňoch informácia, že budúci rok príde na Slovensko holandská spoločnosť Action, ktorá prevádzkuje diskontné predajne zamerané na predaj každodenných potrieb pre domácnosť, potrieb pre kreatívnu prácu a najrôznejších darčekov. Zdá sa, že práve tento segment nestráca nič zo svojej popularity.

Action v číslach

V PR textoch spoločnosti sa píše, že je najrýchlejšie rastúcim nepotravinovým diskontom v Európe. Má 68-tisíc zamestnancov, ktorí pracujú v 2 100 predajniach v desiatich krajinách. Každý týždeň avizuje 150 nových produktov a hlási, že až 1500 produktov predáva za menej ako jedno euro.

Spoločnosť chce otvoriť svoju prvú predajňu v Bratislave a v súvislosti s tým inzeruje na svojej stránke voľné pracovné miesta manažéra predajne a jeho zástupcov.

Firma získala v rokoch 2021 až 2022 v Nemecku, Holandsku, Belgicku či Rakúsku viaceré ocenenia, medzi inými 8x titul Retailer of the Year. V susednom Česku mal Action ku koncu vlaňajška 21 obchodov.

Možná konkurencia pre stabilných hráčov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa