Digitálna platforma Rohlík, líder českého online predaja potravín, sa mení na technologického hráča.
Firma biznismena a českého miliardára Tomáša Čupra chce po novom popri donáškovom biznise predávať aj vlastný logistický softvér, ktorý optimalizuje skladové zásoby a urýchľuje doručovanie.
Tento krok má Rohlíku pomôcť pri plánovanom vstupe na burzu v horizonte piatich rokov.
Čupr naznačil, že podnik môže fungovať podobne ako Amazon – kombinujúc retail a technológie pod jednou strechou. Rozdelenie spoločnosti neplánuje, akcionárska štruktúra ostane jednotná.
Na rozvoj technológií získava prostriedky aj cez nový fond Rohlík Growth Fund v spolupráci s J&T, ktorý môže vlastniť až dvanásť percent akcií firmy.
Cieľom je stať sa globálnym dodávateľom softvéru pre logistiku a priniesť inováciu do odvetvia rýchleho doručovania potravín.
Ďalšie dôležité správy
