Topánky stoja 180 eur, bežné celoročné predplatné na mestskú dopravu vyjde najmenej na 728 eur.
Ľuďom, ktorí Berlín pravidelne navštevujú, môžu topánky značky Adidas už na prvý pohľad pripomínať berlínsku verejnú dopravu. Časť vzoru na nových teniskách totiž kopíruje tradičný poťah v miestnom metra.
To najzaujímavejšie na celej topánke sa ale skrýva na jazyku, kde sa nachádza celoročný lístok na mestskú dopravu.
Ako zdôrazňuje berlínsky dopravný podnik, ktorý tento rok oslávi 90. výročie, lístok platí len vtedy, keď má cestujúci obe topánky na sebe. Keby ich mal napríklad len so sebou v krabici a zastavil ho revízor, platil by pokutu. Pokutu by platil aj vtedy, ak by mal na sebe len jednu topánku.
Lístok v podobe topánok síce nebude platiť na prímestské dráhy, ktoré sú v Berlíne dôležitou súčasťou verejnej dopravy, bude s ním ale možné cestovať autobusmi, električkami a metrom, takže sa aj tak v pomere k ďalším možnostiam celoročného predplatného oplatí.
Lacnejšie cestovné však nie je jediným dôvodom, prečo sa pred dvoma obchodmi, kde sa topánky začnú predávať, už vopred tvorili rady. Viacero čakajúcich tenisky vyrábané v podobných limitovaných edíciách zbiera, ďalší veria, že sa im ich na internete obratom podarí predať výrazne drahšie.