Predplatiť TREND

Práve čítate: Oneskorený let, stratená batožina či pokazený zájazd? Otestujte sa, na aké náhrady máte nárok

Diskusia () Uložit článok Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
27.7. 10:00 | Kvízy

Oneskorený let, stratená batožina či pokazený zájazd? Otestujte sa, na aké náhrady máte nárok

Ilustračný obrázok Zdroj: Shutterstock

V kvíze otestujete svoje vedomosti o tom, ako reklamovať rôzne situácie, ktoré vám môžu pokaziť dovolenku a na aké odškodné máte nárok

Ilustračný obrázok

1/8 Ako a kedy je najlepšie reklamovať dovolenku zakúpenú cez cestovnú kanceláriu?

Ilustračný obrázok

2/8 Čo je potrebné priložiť k reklamácii dovolenky, aby bola uznaná?

Foto: Profimedia, shutterstock
Ilustračná fotografia.

3/8 Ktoré ďalšie služby je možné reklamovať v prípade nespokojnosti?

Ilustračný obrázok

4/8 Aké nároky vznikajú spotrebiteľovi pri oprávnenej reklamácii?

Foto: Shutterstock, Shutterstock
Ilustračný obrázok

5/8 Aké nároky má zákazník pri meškaní letu o viac ako 3 hodiny?

Ilustračný obrázok

6/8 Aké nároky má zákazník pri úplnom zrušení letu leteckou spoločnosťou?

Foto: Shutterstock, Helmut Fricke
Ilustračné foto

7/8 Do akej lehoty môže zákazník žiadať kompenzáciu pri meškaní alebo zrušení letu?

Ilustračná fotografia.

8/8 Aké nároky vznikajú pri zničenej alebo meškajúcej batožine?

Foto: Profimedia, Shutterstock
Hrať znova Ďalšie kvízy

Video