Nemecká spoločnosť, ktorá bola založená pred takmer 250 rokmi, predáva svoje produkty v USA od roku 1966 a dnes ich používajú ako predavačky, tak aj manažéri a hipisáci. V hľadáčiku ju majú aj módni či technologickí guruovia. Firma začala spolupracovať s luxusnými značkami ako sú Dior, Valentino alebo Givenchy.

Nemecká firma vlastní vzácnu značku, s ktorou jej mladí spotrebitelia neváhajú inšpirovať aj svojich rodičov alebo starých rodičov. Baby boomers, mileniáli aj generácie X a Y sa podieľajú na celkových tržbách firmy tridsiatimi percentami. Ročné tržby firma dokázala medziročne navýšiť o 35 percent.

Pôjde do toho aj najbohatší muž

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa