Vidieť ich bolo všade; na internete, v mestskej hromadnej doprave, na billboardoch aj v televízii. Reč je o pútavých a emocionálnych víziách budúcnosti, ktoré na ľudí vyskakujú ako slogany firmy a lákajú ich, aby do nej investovali.
Môže to byť investičná bomba, alebo to môže zaváňať veľkým problémom. Napríklad Ponziho schémou, keď „vizionárska“ spoločnosť utopí pod rúškom prevratnej technológie „more“ peňazí od dôverčivých klientov.
„Dnes, keď tu máme krízu dôvery v politikov, inflácia dosahuje ešte prednedávnom nepredstaviteľné hodnoty. Bežný tovar, ktorý bol predtým bežne dostupný, napríklad automobily či papier, sa stáva nedostupný a je zrejmé, že súčasná papierová ekonomika dosiahla svoje limity,“ povedal v emočnom vyhlásení zakladateľ spoločnosti, ktorý chce od drobných investorov vyzbierať kapitál.
Obchodník zacítil príležitosť a ponúka bežným investorom závratné percentá - pochopiť to nemusia, hlavne, že to dobre vyzerá na papieri.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?