Tento spôsob komunikácie postupne nahrádzajú push notifikácie, ktoré síce môžu klientovi zobraziť aj viac informácií, ako dostanú v SMS správe, no predpokladom ich doručenia je, že telefón je pripojený na internet.
Push notifikácie sa zobrazujú vďaka aplikácii v telefóne. Funguje to podobne, ako keď niekomu príde nový email či správa cez chat. Telefón zvukom či vibráciami oznámi, že prišla nová správa a zároveň sa ukáže aspoň jej začiatok na displeji. V prípade, že telefón nie je v danej chvíli pripojený na internet, správa sa zobrazí až neskôr.
Koncom minulého roka zaviedla bezplatné push notifikácie a zároveň spoplatnila SMS správy Tatra banka, v súčasnosti rovnaký krok pripravuje aj Slovenská sporiteľňa. Klienti, ktorí budú chcieť naďalej využívať SMS notifikácie, si za to budú musieť mesačne zaplatiť jedno euro. Rovnaký poplatok zvolila aj Tatra banka.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?