Národná banka Slovenska (NBS) v minulom roku riešila viaceré podnety v oblasti spotrebiteľských úverov. Zo Správy o činnosti útvaru dohľadu nad finančným trhom v oblasti ochrany spotrebiteľa vyplýva, že udelila pokuty dvom spoločnostiam za agresívne obchodné praktiky.
NBS rozdávala pokuty poisťovniam. Nechceli preplatiť poškodenie čelného skla
Prvou z nich je nebanková spoločnosť Pohotovosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním krátkodobých úverov. Podľa NBS v procese vymáhania pohľadávky použila obťažovanie a nátlak na kontaktné osoby uvedené v úverovej zmluve, za čo dostala pokutu 35-tisíc eur.
Upomienka prišla kontaktnej osobe
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?