Koncept holistického bistra Bite&Byte vytvorili počas pandémie nového koronavírusu podnikatelia Filip Štefanička, ktorý sa venoval farmárstvu a developerskej činnosti a vývojár mobilných aplikácií Samuel Pokorný. Pandémia zasiahla všetky odvetvia spoločnosti, vrátane gastro segmentu. „Máme nový koncept, ľudia sa nám zháňajú možno trochu jednoduchšie ako prevádzke, ktorá počas pandémie hľadala spôsoby, ako znižovať straty, a teda utrpela reputačnú stratu.“
Podnikatelia vysvetľujú, že budúcnosť praje technológiám a prevádzkam, ktoré ich vedia využívať. „Navrhli sme metropolitný koncept, ktorý má potenciál úspechu aj v zahraničí. Zároveň prispôsobujeme našu technológiu tak, aby sme vedeli rýchlo reagovať na nové požiadavky, riešiť donášku, edukáciu a prácu so zákazníkom aj mimo našej prevádzky,“ tvrdia S. Pokorný a F. Štefanička.
Namiesto regálov našli tablety a technológie. V Česku otvorili prvú „phygital“ predajňu
Transparentnosť v stravovaní
Bežnou súčasťou jedálnička mnohých ľudí sú potravinové intolerancie či alergie. Kým mnohé reštaurácie či bistrá ponúkajú len nevyhnutné informácie o zložení toho, čo si zákazníci objednávajú, v technologickom bistre je transparentnosť v stravovaní kľúčová. „Treba klientovi zobraziť všetko, čo je v jedlách použité až na úroveň korenia a prísad, pretože aj tie dokážu spôsobiť u niekoho nepríjemnosti,“ zhodujú sa podnikatelia.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?