Yeme pracuje na e-shope už viac ako rok. V súčasnosti sa nachádza vo finálnej fáze príprav. „Testujeme takmer hotový produkt, teda softvér, procesy a model,“ hovorí pre TREND.sk majiteľ a šéf reťazca Peter Varmuža. Testovací okruh je zatiaľ obmedzený výlučne na zamestnancov Yeme.
Cez internet sa bude dať objednať celý sortiment, ktorý je k dispozícii v kamenných obchodoch, vrátane čerstvých potravín, pečiva, mäsa z obslužných pultov či lahôdok.
Predajňa Yeme v Panorama City Zdroj: TREND Reality
Výrobky sa budú zavážať priamo z kamenných obchodov. „Budeme sa snažiť, aby cesta k zákazníkovi trvala do tridsať minút, aby sme odovzdali naozaj čerstvý tovar,“ približuje P. Varmuža. Preto aj v budúcnosti zostane donáška obmedzená na lokality, ktoré sa nachádzajú v blízkosti prevádzok Yeme.
(Zatiaľ) jednotná cena za dovoz
Pre internetový predaj firma vyvinula vlastný koncept „osobných nákupcov“, pri ktorom jedného zákazníka obslúži jeden zamestnanec. Na starosti bude mať všetko od prijatia objednávky, cez komunikáciu s klientom, výber produktov, rozvoz až po osobné odovzdanie. Cieľom je dosiahnuť, aby sa zážitok zákazníka z nákupu cez internet takmer vyrovnal kamennej predajni.
Za donášku tovaru mieni Yeme zo začiatku inkasovať jednotný poplatok päť eur bez ohľadu na výšku objednávky. Časom sa cena môže meniť
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?