Americká značka Champion mení po dlhých rokoch svojho majiteľa. Od spoločnosti Hanesbrands ju kupuje skupina Authentic Brands Group za 1,2 miliardy dolárov. Jedným z dôvodov sú aj finančné ťažkosti spoločnosti Hanesbrands, ktorá by po dokončení transakcie mala získať 900 miliónov dolárov v čistom, ktoré chce použiť na zníženie svojho dlhu, ktorý sa vyšplhal až na tri miliardy dolárov.
Skupine Authentic Brands Group sa už v minulosti podarilo znovu naštartovať ďalšiu známu značku Reebok, ktorá dovtedy nedosahovala uspokojivé výsledky. Tú skupina kúpila v roku 2021 za 2,5 miliardy dolárov od spoločnosti Adidas. Firma sa chce so značkou Champion, rovnako ako v prípade Reeboku zamerať na veľkoobchod či podporu ženských športov. Pod Authentic Brands Group tiež patrí módna sieť Forever 21, značka Quiksilver či známy magazín Sports Illustrated.
Značka Champion sa preslávila v 30. rokoch minulého storočia, kedy vyvinula prvú mikinu s kapucňou. Firma pod pôvodným menom Champion Knitting Mills v tom čase vyrábala predovšetkým veľmi kvalitné spodné prádlo. Oslovila ju však univerzita v americkom Michigane, ktorá potrebovala vyrobiť inovatívny odev, v ktorom by mohli trénovať hráči univerzitného tímu amerického futbalu. Odev mal byť pohodlný, ale zároveň hrejivý a odolný.
Mikinu s kapucňou si postupne začali všímať aj ďalší ľudia. Nosili ju napríklad robotníci v New Yorku a veľký hit sa z nej stal vtedy, keď oslovila hiphopovú subkultúru, ktorá vznikla v najväčšom meste Spojených štátov v 70. rokoch 20. storočia. Postupne sa z mikiny s kapucňou stal symbol amerického hip hopu. Zaujímavosťou je, že tento druh oblečenia bol dlho považovaný za niečo lacné, čo je dostupné len pre nižšiu vrstvu ľudí. Neskôr ale tento odev začali vyrábať aj veľké módne značky a mikina s kapucňou sa rozšírila nielen do športovej módy ale aj do luxusnej.