Sieť maloobchodných predajní Terno Real Estate pokračuje už druhý rok v raste tržieb. Tie jej v prvom pandemickom roku stúpli o 27 percent a vlani o ďalším sedem percent na 189,3 milióna eur. Jedným z hlavných faktorov úspechu je expanzia jej siete, keďže spoločnosť za uplynulé dva roky otvorila až 43 nových predajní.
V deviatich prípadoch išlo o značku Kraj a ďalších 34 predajní pribudlo značke Terno. Spoločnosť posilnila svoje pôsobenie na západnom a strednom Slovensku, keďže v minulosti bol jej primárny fokus v Bratislave a okolí.
„Okrem expanzie sa pod rast tržieb podpísala aj modernizácia existujúcich predajní, zmena sortimentu podľa lokalít a preferencií zákazníkov, posilnenie komunikácie a lepšie cielenie na zákazníkov cez moderné CRM technológie,“ hovorí pre TREND generálny riaditeľ Terno Real Estate Stanislav Čajka. Sieť zároveň uviedla na trh privátnu značku Terka, ktorá podľa jeho slov doplnila sortiment v cenovo senzitívnej kategórii.
Výrobca Horaliek klesá už druhý rok po sebe, jeho majiteľ bude v Jasnej otvárať hotel
Svetlo na konci straty
Spoločnosť sa už šiesty rok po sebe nachádza v účtovnej strate, ktorá vlani predstavovala 6,9 milióna eur. Rok predtým bola 4,6 milióna eur. Avšak zisk pred odpismi, úrokmi a zdanením EBITDA sa Ternu Real Estate podarilo zvýšiť z predvlaňajších 2,2 na vlaňajších 3,6 milióna eur. Čo za tým stálo a kedy sa spoločnosť dostane do čistého zisku?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?