Výrobca produktov zo skla Vetropack Nemšová má za sebou jeden z najlepších rokov vo svojej histórii. Už šesť rokov po sebe sa mu totiž darí zvyšovať tržby, ktoré vlani dosiahli 75,6 milióna eur. Medziročne podrástli o takmer päť percent. Rast tržieb je výsledkom neustále sa zvyšujúceho dopytu po sklenených obaloch, ktoré spoločnosť vyrába.

Je pravdepodobné, že dopyt po obalovom skle od slovenskej fabriky švajčiarskeho koncernu bude rásť aj tento rok a to z dôvodu výpadku sklární na Ukrajine, kde má materská spoločnosť tiež svoj výrobný závod. Fabrika bola totiž počas vojny výrazne poškodená, výroba v nej momentálne nie je reálna. Pre prípad možnej eskalácie konfliktu dokonca Vetropack pripravil krízový plán aj pre závod v hlavnom meste Moldavska Kišiňove.

Obuv
Neprehliadnite

Rebríčky 2021: Výrobe obuvi dominujú štyri firmy. Líder si necháva topánky vyrábať vo Vietname

Výraznejšie zvýšenie produkcie v slovenskom závode však nastalo už v rokoch 2017 a 2018, keď spoločnosť uviedla do prevádzky nové tavné agregáty a výrobné linky so zvýšenou výrobnou kapacitou.

Výrazný prepad zisku

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa