Zúžený výber tovaru, nízke ceny a dominancia privátnych značiek. To sú typické znaky diskontných reťazcov, ktoré si osvojili aj predajne Jack's. Tesco v nich zdôrazňuje britský pôvod veľkého množstva tovaru, z domácich zdrojov má pochádzať až osemdesiat percent potravín.
Podľa portálu BBC britská retailová jednotka investovala do Jack's viac ako dvadsať miliónov libier, čo D. Lewis označil za veľmi skromnú sumu. Manažment nového diskontu Tesco zverilo Lawrencovi Harveymu, ktorý má skúsenosti z vedenia britskej pobočky Aldi.
Tesco otvorilo prvú predajňu Jack's v septembri, odvtedy pribudlo ďalších päť obchodov. Do šiestich mesiacov od štartu na trhu chce mať v prevádzke desať až pätnásť predajní. Boj s nemeckými diskontmi bude pre Jack's veľmi náročný. Len samotný reťazec Aldi má v Spojenom kráľovstve takmer osemsto prevádzok, do dvoch rokov plánuje pridať ďalších vyše sto.
Šéf britského Tesca Dave Lewis Zdroj: TASR
Hoci Jack's patrí do rodiny Tesca, nebude súčasťou vernostného programu Clubcard. Na rozdiel od materského reťazca nemá
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?