Hoci sú krajiny západnej Európy v problematike spoločenskej zodpovednosti ďalej ako stredoeurópske krajiny, táto stránka podnikania je čoraz významnejšia aj pre mnohé slovenské firmy, ktoré ju implementujú do svojej politiky. V rozhovore s Tomášom Bezákom sa okrem iného dozviete, prečo je lepšie venovať sa seriózne menšiemu počtu tém ako si ich zobrať na plecia príliš veľa a potom kĺzať po ich povrchu. Hovorca Lidla tiež zdôrazňuje, že tieto témy by nemali slúžiť na PR agendu. Podľa neho v sebe obsahujú záväzok voči krajine, v ktorej firma podniká, a takisto záväzok voči jej obyvateľstvu.

Európske banky zažívajú boom. Na burze hlásia najvýraznejší rast od finančej krízy
Dvadsiatka najväčších bánk eurozóny stihla už za prvé dva mesiace roka ohlásiť spätný odkup akcií za vyše 18 miliárd eur