Hoci sú krajiny západnej Európy v problematike spoločenskej zodpovednosti ďalej ako stredoeurópske krajiny, táto stránka podnikania je čoraz významnejšia aj pre mnohé slovenské firmy, ktoré ju implementujú do svojej politiky. V rozhovore s Tomášom Bezákom sa okrem iného dozviete, prečo je lepšie venovať sa seriózne menšiemu počtu tém ako si ich zobrať na plecia príliš veľa a potom kĺzať po ich povrchu. Hovorca Lidla tiež zdôrazňuje, že tieto témy by nemali slúžiť na PR agendu. Podľa neho v sebe obsahujú záväzok voči krajine, v ktorej firma podniká, a takisto záväzok voči jej obyvateľstvu.
T. Bezák: Premaľovať si fasádu nestačí. Firma má zodpovednosť voči krajine, v ktorej pôsobí
×
Spoločenská zodpovednosť by nemala byť podľa hovorcu spoločnosti Lidl len drahým imidžovým príveskom. Zmysluplná je len vtedy, keď sa k nej nepristupuje povrchne
Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať