Najväčšia sieť drogérií s čisto slovenským kapitálom 101 Drogerie má za sebou najúspešnejší rok z pohľadu tržieb. Rodinná firma zo Senice, ktorá nesie meno svojho zakladateľa Emila Krajčíka, atakovala vlani tržby 73 miliónov eur, čo predstavuje medziročný nárast o približne desať percent. Rast objemu predaja bol vyšší než inflácia. Tento rok eviduje firma nárast tržieb o sedemnásť percent.
Firma od Púchova je na trhu už 130 rokov. Výrobky zo skla dodáva aj pre svetové aerolinky
Spoločnosti sa darilo aj v oblasti profitability. Jej čistý zisk bol vlani najvyšší za uplynulé štyri roky, keď predstavoval 2,74 milióna eur „Tento výsledok sme dosiahli vďaka doplnenie manažment o kľúčové pozície v obchode, marketingu a prevádzke, optimalizácii prevádzkových nákladov, ako aj fixácii cien energií,“ hovorí pre TREND generálny riaditeľ spoločnosti Matej Krajčík. Ako dodáva, k úspechu 101 Drogerie prispelo aj to, že vôbec prvý krát vo svojej histórii využila vlani TV reklamu.
Aj vďaka týmto výsledkom sa dostala medzi tri nominácie na cenu TREND Rodinná firma roka 2023.
Podnikajú už tridsať rokov
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?