Globálna automobilová skupina Stellantis po odchode bývalého generálneho riaditeľa Carlosa Tavaresa pripravuje nové obchodné stratégie a najmä je čoraz optimistickejšia pokiaľ ide o splnenie prísnejších emisných cieľov pre rok 2025.

Nové sebavedomie skupiny plynie z narastajúceho dopytu po cenovo dostupných elektromobiloch, a to najmä po novom modeli Citroën e-C3. Ten sa s cenovkou okolo 23-tisíc eur stáva favoritom predajov, čo favorizuje aj závod v Trnave, kde sa vozidlo exkluzívne pre Európu vyrába.

Citroën e-C3 sa preto rýchlo stal dôležitou súčasťou portfólia Stellantisu a jeho výrobu na Slovensku ocenil pred časom aj bývalý šéf C. Tavares. Cenovo dostupný elektromobil totiž získava čoraz väčší podiel v objednávkach skupiny po celej Európe.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa