Firma uvádza na slovenský trh hneď sedem zariadení, pričom všetky spadajú do nižšej alebo strednej triedy. Vivo má však celkovo rozdelené smartfóny podľa ich kľúčových vlastností a každá séria je označená príslušným písmenom.

Séria X predstavuje najvyššiu radu, ktorá je zameraná najmä na fotografické vlastnosti a využíva technológiu od spoločnosti ZEISS. Séria V sa zameriava hlavne na dizajn a selfie a séria Y zasa označuje najdostupnejšie zariadenia, ktoré sú zamerané na nenáročných zákazníkov.

Spoločnosť plánuje počas roka na slovenský trh priniesť okrem smartfónov aj bezdrôtové slúchadlá či fitness hodinky. Značka už uzatvorila prvé partnerstvá s kľúčovými slovenskými retailermi aj mobilnými operátormi.

Vzájomná konkurencia

Značka Vivo je súčasťou čínskeho nadnárodného konglomerátu BBK Electronics, pod ktorý spadajú aj ďalšie značky, a to Oppo, Realme či OnePlus, ktoré už na Slovensku nejaký čas pôsobia.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa