Košický veľkoobchod s potravinami Labaš, ktorý má aj vlastné supermarkety Fresh Plus, úspešne konkuruje medzinárodným reťazcom. Minulý rok uzatvoril s celkovými tržbami 305 miliónov eur, čo znamenalo medziročný rast o takmer osem percent.
Tržby spoločnosti rastú každý rok od jej založenia v roku 1992 organickým tempom, zhruba desať percent. Vlaňajšok prial firme aj z hľadiska zisku – dosiahla rekordných 5,3 milióna eur. Bolo to jednak presunom hospodárskeho výsledku z roku predtým, na druhej strane aj zlepšením nákupu a výraznejším šetrením.
Rebríčky 2021: Slovenským potravinám kraľuje výroba mäsa a mlieka. Lídrom je producent bujónov
„Zvyšovať tržby sa nám darí vďaka dobrým vzťahom s dodávateľmi, zlepšovaním interných procesov, otváraním nových prevádzok a zavádzaním nových technológií,“ hovorí pre TREND konateľ spoločnosti Miroslav Labaš. „Rastieme postupne. Nerobíme veľké expanzie ani akvizície, držíme sa motta, že pomaly ďalej zájdeš.“
Rast vlastnej siete
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?