Nachádzať sa bude v nákupnom stredisku Eurovea v Bratislave, v priestoroch doterajšej reštaurácie Mercado, ktorá sa presťahuje do Auparku. Okrem Slovenska gastronomická skupina plánuje otvoriť prevádzky Wagamama na českom a rakúskom trhu.

„Môžem povedať, že týmto kontraktom sme získali ikonický brand pre strednú Európu. Som presvedčený, že zákazníci v jednotlivých krajinách sú pripravení prijať koncept, ktorí si už obľúbili tisícky ľudí vo svete,“ vysvetľuje na webe Medusa Group jej CEO Peter Štecko.

Ako ďalej dodáva, z celkovo 13 prevádzok otvára Medusa Group pod značkou Wagamama prvú v Bratislave, ďalších päť postupne v Česku a sedem v Rakúsku.

Značka Wagamama otvorila svoju prvú reštauráciu v Londýne v roku 1992. Pre reštauráciu sú typické veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál.

Na Slovensko prichádza londýnska sieť reštaurácií Wagamama. Prinesie ju Medusa

Zdroj: www.medusagroup.sk

Koncept Wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný japonským umením „kaizen“, ktoré je založené na takzvanom neustálom zdokonaľovaní. Doposiaľ značka pôsobí na 18 trhoch.

Medusa Group v súčasnosti prevádzkuje reštaurácie značiek Barrock, Kubu, Le Club, Mlska, Mercado, Primi, Rio, sieť pivární Klubovňa a ďalšie.