Po vypredaní prvej testovacej série mikrodomočekom v tvare vajíčka sa slovenská inovatívna spoločnosť Ecocapsule púšťa do ďalšieho vývoja a výroby. Pomôcť by jej k tomu mala nová investičná kampaň, ktorú spustila cez platformu Crowdberry, pričom kapitál z nej bude použitý na vývoj Ecocapsule NextGen.
Cieľová investícia dva milióny eur okrem dizajnových zmien zabezpečí vývoj a modernizáciu technických funkcií produktu rovnako ako aj prevádzkové a personálne kapacity spoločnosti pre prienik novej generácie obytných kapsúl na zahraničné trhy. Veľký potenciál majú domčeky podľa predstaviteľov firmy najmä v západnej Európe, Spojených štátoch či Karibiku.
Aeromobil sa už do oblakov nepozrie. Firme sa nepodarilo nájsť investora a ide do konkurzu
Vďaka vylepšeniam budú mikrojednotky ešte viac energeticky nezávislé, jednoduchšie servisovateľné a zväčší sa aj samotný úložný priestor v interiéri. „Ecocapsule zaujala množstvo zákazníkov a vďaka ich spätnej väzbe máme možnosť pracovať na vylepšenej generácii,“ hovorí spoluzakladateľ Ecocapsule, architekt Tomáš Žáček.
Sériová výroba a strategický partner
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?