Nápad pracovať na produktoch, ktoré budú niesť mená známych influencerov vznikol na začiatku pandémie, keď bolo potrebné vymyslieť záložný plán podnikania. V tom čase sa totiž agentúra Evency venovala najmä organizovaniu koncertov a bolo jasné, že tie na určitý čas skončia.
Podobné to bolo aj v prípade protiatómových krytov. Nápad vznikol pred pár rokmi s partnerským občianskym združením, ktoré sa zaoberá revitalizáciou a rekonštrukciou bunkrov.
Okrem toho zmapovalo informácie hlavne o slovenských bunkroch a tým zvýšilo povedomie o ich existencii a pôvodnom účele. Potenciál nápadu však podporili okrem iného aj nedávne udalosti na Morave spojené so silnými tornádami či hrozba jadrového konfliktu.
„Rozhodli sme sa využiť viac ako 16-ročné skúsenosti nášho partnera a začať s výrobou oceľových bezpečných krytov pre jednotlivcov a rodiny. K dispozícii sú sériové kryty alebo kryty na mieru,“ hovorí Marko Šebesta, majiteľ agenúry Evency a spolumajiteľ spoločnosti EMI Group.
Futuristický dizajn a barisolová stena
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?