Spracovateľ mäsa a producent mäsových výrobkov Tauris z Rimavskej Soboty zaknihoval vlani svoj historicky najúspešnejší rok. Tržby spoločnosti vzrástli o šesť percent na 107 miliónov eur a zisk vystrelil z dvoch na sedem a pol milióna eur.
Podľa generálneho riaditeľa Taurisu Richarda Dudu sa pod hospodárenie podpísali najmä reštrukturalizačné opatrenia, ktoré priniesli úsporu nákladov, ako aj orientácia spoločnosti na drahší prémiový segment. Šéf firmy sa pre TREND rozhovoril o spotrebiteľskom správaní a zmenách v návykoch Slovákov počas pandémie.
Penta predala najväčší Haščákov omyl, Mecom predala Američanom
Ako zmenila korona spotrebiteľské návyky Slovákov?
Dosť výrazne. Minimálne v tom, že sa nemohli stravovať v reštauráciách, takže sa začali stravovať doma. Celý horeca segment bol zatvorený takmer počas celej doby pandémie. Ľudia teda boli odkázaní na vlastnú kuchyňu.
Na ktorých produktoch sa to najviac prejavilo?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?