Pandémia im skrížila plány a z desiatich funkčných prevádzok tri zatvorili. Nevzdali to, kvalitu chcú udržať aj naďalej a svoj koncept ponúkajú nadšeným šéfkuchárom a manažérom formou franšízy.

Reštaurácie a kaviarne hľadajú personál.
Neprehliadnite

Riaditelia hotelov pracujúci na recepcii. V gastrobiznise sa dnes všetko lepí za pochodu

Aktuálne plánujú otvoriť dve nové prevádzky v Bratislave na Mlynských Nivách, ďalšiu v centre Bratislavy na mieste bývalej vyhorenej kaviarne Roland Café a dve prevádzky v Dubaji. Pandemické obdobie vnímajú ako nepriaznivú situáciu, veria však, že gastro zvládne každú vlnu, pretože jesť sa musí.

Na snímke Vladimír Machalík, Slovenské združenie výrobcov piva a sladu počas brífingu zástupcov gastro sektora k aktuálnej situácii pred Úradom vlády SR 23. apríla 2021 v Bratislave. FOTO TASR - Pavel Neubauer
Neprehliadnite

Gastrosektor je vážne znepokojený konaním koalície

„My sme si v jednom štádiu uvedomili, že značku a charakter rodinej firmy môžeme posúvať ďalej. A franšíza je pre nás najlepšie riešenie,“ reaguje senior marketing executive značky Mondieu Michaela Králiková.

Rozhodla sa bojovať.
Neprehliadnite

Pandémia zložila gastrobiznis „masterchefky“, tá sa nevzdala. Nie je to iba môj príbeh, hovorí

Koncept Mondieu
Mondieu je zážitková gastronómia. Venuje sa príprave zdravých a chutných jedál aj pre vegetariánov a vegánov. Okrem toho vyrába raw dezerty, koláčiky, palacinky a rôzne druhy sladkých a sviežich nápojov. V súčasnosti majú päť prevádzok v Bratislave, dve v Prahe, jednu v Košiciach a jednu v Dubaji.

Tá istá palacinka v Tatrách aj v Dubaji

V Mondieu hľadajú pre svoj koncept najmä ľudí, ktorí budú značku vnímať ako vlastný podnik, budú ho rozvíjať a zákazník dostane tú istú chutnú palacinku v Tatrách, v Prahe, či v Dubaji. Cieľom je zachovať rodinný charakter prevádzok.

„Je to výhoda pre značku, majiteľov, aj pre zákazníka. Zákazník dostáva stále tú istú kvalitu a nemalo by sa stať, že dôjde k chybe, pretože niekto sa zle vyspal a je iba zamestnaný. Je to jediná cesta, ako sa rozvíjať a ďalej napredovať, pretože, keď máte desať prevádzok, tak neustriehnete kvalitu,“ dopĺňa brand & creative director značky Martin Zlejší.

Neprehliadnite

Bez fráz #4: Čo stálo za úspechom Mareka Fašianga v gastrobiznise

Prvú franšízu, ktorá sídli v Bratislave, získal ich dlhoročný šéfkuchár. „Franšízy sú veľkou motiváciou práve pre zamestnancov. Je to vyšší cieľ. Aj teraz budú našu prevádzku v  Bory Mall preberať dlhoroční zamestnanci, ktorí si podelia zodpovednosť a bude to ich prevádzka,“ vysvetľuje M. Zlejší.

Prevádzku prebrali dlhoroční zamestnanci.
Zdroj: Mondieu
Prevádzku prebrali dlhoroční zamestnanci.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa