Náročné obdobie, ktoré je spojené s pandémiou, sa už pomaly končí. Zdá sa však, že vzhľadom na situáciu na Ukrajine prichádza ďalšie a možno ešte náročnejšie obdobie. Spoločným menovateľom oboch kríz je fakt, že dokážu negatívne ovplyvniť viac oblastí.

Akýsi pomyselný víťaz týchto kríz je e-commerce. Aj napriek tomu, že ide o obrovský segment, dokáže sa veľmi rýchlo prispôsobovať situácii vo svete aj nákupnému správaniu zákazníkov. Aj preto zažíval e-commerce počas pandémie zlaté časy, pričom počas posledných dvoch rokov padlo hneď niekoľko rekordov.

Ako hovorí Andrea Slaná, country manažérka spoločnosti Alza, krízy sú pre e-commerce výzvou. E-shopy zatiaľ nepociťujú väčší nedostatok produktov než počas pandémie a zdá sa, že nie sú ohrozené ani dodávateľské reťazce. V rozhovore prezradila, či sa Alza plánuje v rámci Slovenska rozrastať, ktoré technológie spoločnosť využíva v najmodernejšej prevádzke, a ktoré novinky čakajú zákazníkov počas roka 2022. Viac sa dozviete vo videu nižšie. 

Celé video

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa