Tržby rodinnej spoločnosti Emil Krajčík, s.r.o., ktorá stojí za známou značkou 101 drogerie sa dlhodobo pohybujú nad úrovňou šiestich desiatok miliónov eur. Vlani klesli medziročne o miernych 2,2 percenta na 65,8 milióna eur. Od rekordného roku, ktorým bol rok 2019, zaostali o 3,2 percenta.

Spoločnosť však vlani mierne zvýšila svoj zisk – o dve percentá na 1,81 milióna eur. Na tejto stabilnej úrovni si ho drží zhruba tri roky. Je však pravda, že v uplynulej dekáde býval často až dvojnásobný. Spoločnosť za uplynulé tri roky navyše výrazne expandovala, počet predajní zvýšila o vyše desať percent na súčasných 226.

Konkurečný boj

Pozíciu lídra segmentu maloobchodu s drogériou si na Slovensku dlhodobo a s výrazným náskokom udržuje dcéra nemeckého nadnárodného reťazca dm drogerie markt, ktorej finančný rok končí v septembri.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa