Cieľom reklamy je zaujať a odovzdať konkrétne posolstvo. Len málokedy sa to naozaj podarí, no keď áno, výsledok stojí za to. Existujú reklamy, ktoré dokázali zaujať humorom, iné síce vzbudili pozornosť, ale skôr v negatívnom zmysle. História si pamätá aj kampane, za ktoré sa museli ich autori ospravedlniť. TREND pripravil prehľad domácich i medzinárodných reklám, ktoré zaujali svojou kreativitou alebo prestrelili a zanechali negatívny dojem.
Pobavili, ale aj nahnevali. Pripomeňte si reklamy, ktoré rozhodne neboli nudné
Zdroj: TASR/Dano Veselský
Už osemdesiat rokov dávame diamantové prstene, lebo konkrétna copywriterka mala v roku 1947 výborný nápad, ktorý ovplyvnil dokonca aj Jamesa Bonda
Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať