Korona poznačila takmer každý sektor. Najviac gastro a cestovný ruch. Za číslami sú však obyčajné príbehy ľudí, ktorí riešili za pochodu odpoveď na otázku, z čoho platiť účty.
Michaela Králiková, súťažiaca z MasterChef Slovensko 2012, počas pandemického roka učila angličtinu, stala sa lektorkou a mentorkou pre ženy v rôznych oblastiach podnikaniach, začala sa venovať copywritingu, skúšala prejsť z pozície líderky do sveta bežných zamestnancov.
Na pohovoroch odpovedala na otázku, prečo niekto, kto má svoju značku, by zrazu mal pracovať v škole, marketingovej agentúre alebo v kultúrnom stredisku.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?