Korona poznačila takmer každý sektor. Najviac gastro a cestovný ruch. Za číslami sú však obyčajné príbehy ľudí, ktorí riešili za pochodu odpoveď na otázku, z čoho platiť účty.

Michaela Králiková, súťažiaca z MasterChef Slovensko 2012, počas pandemického roka učila angličtinu, stala sa lektorkou a mentorkou pre ženy v rôznych oblastiach podnikaniach, začala sa venovať copywritingu, skúšala prejsť z pozície líderky do sveta bežných zamestnancov.

Na pohovoroch odpovedala na otázku, prečo niekto, kto má svoju značku, by zrazu mal pracovať v škole, marketingovej agentúre alebo v kultúrnom stredisku.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa