Viaceré reťazce dosiahli počas krízového roka historicky najlepšie hospodárske výsledky od začiatku svojho pôsobenia  na Slovensku . S otvárajúcou sa ekonomikou by dobrý vietor mal pokračovať aj ku koncu roka. Na trhu stále dlhodobo dominujú reťazce z nemecky hovoriacich krajín.

Biznis ako obvykle

Ťažký rok majú za sebou podnikatelia v službách či cestovnom ruchu. To sa však nedá povedať o potravinových reťazcoch. Tým sa kríza na číslach neodrazila a viacerí dokonca dosiahli najlepšie výsledky za posledné roky.

Dominantným hráčom na trhu je nemecký Lidl. Tomu narástli tržby aj zisk v dvojciferných číslach. Míľnik prekonali najmä tržby. Tie sa ako prvému reťazcu u nás vôbec prehupli cez hranicu 1,5 miliardy eur. O desať percent narástol nemeckej firme aj zisk, ktorý skončil na úrovni 126 miliónov eur.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa