Odevné predajne pod známou značkou Tommy Hilfiger v slovenských obchodných centrách skončili. Od začiatku tohto roka zatvoril držiteľ licencie k tejto značke predajne v bratislavských nákupných centrách Vivo a Aupark či v nitrianskom centre Mlyny, informuje o tom magazín Index. Dôvodom stiahnutia sa z trhu je najmä optimalizácia predaja a nákladov.

Nový predajný kanál

Niektoré obchodné centrá totiž v uplynulom období využili takzvanú indexáciu nájmov. Okrem nich zvýšili aj poplatky za služby a energie. Firma zastupujúca značku Tommy Hilfiger na Slovensku tak na základe optimalizačného plánu činnosť svojich prevádzok pozastavila a zároveň mení predajné kanály.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa