Nižšie tržby boli spôsobené dosahmi pandémie, konkrétne prerušením dodávateľského reťazca. Tržby spoločnosti poklesli o tri percentá na 66,8 milióna eur. Svoj najlepší rok dosiahol martinský výrobca pred desiatimi rokmi – v roku 2012, keď boli jeho tržby oproti vlaňajšku dvojnásobné.
Vymenili 70 percent manažmentu, aby sa dostali zo straty. Ročne otvárajú desiatku predajní
Najlepší zisk za posledných desať rokov mal v roku 2018, išlo o vyše 2,8 milióna eur. Po páde do straty 145-tisíc eur v prvom roku pandémie, sa spoločnosť vlani vyšvihla do zisku 62-tisíc eur. Čo bolo za tým?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?