Jogurty od Malého gazdu boli balené a zreli výlučne v skle, nakoľko firma svoju pozornosť upriamila hlavne na segment prémiových produktov. Jej ambíciou bolo stať sa lídrom v oblasti prémiových butikových mliekární na Slovensku a v okolitých krajinách.
K tomu jej mala pomôcť aj investícia od platformy Crowdberry z roku 2019 vo výške 550-tisíc eur. „Prílev kapitálu a investorov spolu s ich dlhoročnými skúsenosťami v podnikaní nám umožňuje ďalej rásť a pripravovať sa na medzinárodnú expanziu,“ povedala vtedy Zuzana Ševcová, spoluzakladateľka Malého gazdu.

Firma mala od roku 2016 tržby nad 400-tisíc eur. Najlepší rok zaznamenala v roku 2020, keď jej tržby tesne presiahli 580-tisíc eur. Od roku 2016 do roku 2018 sa Malému gazdovi darilo držať v čistom zisku. V roku 2019 sa však firma ponorila do straty, ktorá dosiahla takmer 320-tisíc eur. V súčasnosti dlží Sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam a Finančnej správe takmer 14-tisíc eur.

Vysoké náklady

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa