Reťazec v tlačovej správe uvádza, že ročne sa z nich predalo takmer 11,5 milióna, ročne z nich teda utŕžil okolo milión eur.

Lidl spája tento krok so snahou znížiť záťaž životného prostredia plastami. Nemecká firma už pred niekoľkými mesiacmi ohlásila svoju snahu obmedziť používanie plastov o pätinu.

K ďalším krokom má patriť vyradenie plastových výrobkov na jedno použitie, ako sú poháre a príbory, či vatové tampóny na plastovej paličke. Tieto produkty majú byť v budúcom roku nahradené 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa