Slovenský dizajnér Jozef Kabaň má plné ruky práce s prípravou značky Volkswagen na elektromobilitu. Vlajková značka nemeckého koncernu Volkswagen sa totiž chce stať lídrom nového trendu a k tomu potrebuje aj dostatočne konkurenčné vozidlá.

Šéfdizajnér značky J. Kabaň nedávno predstavil podobu novinky, ktorá má byť základom pre cenovo dostupné elektromobily Volkswagenu. Cieľom značky je dostať sa pod úroveň 20-tisíc eur za nový elektromobil.

Na trh v roku 2025

S novým modelom ID. Life01 nemecký Volkswagen predstavil svoju víziu elektromobilu v segmente malých áut. Koncept predstavuje udržateľnú mobilitu, digitálne technológie a najmä nadčasový dizajn z dielne tímu vedeného slovenským šéfdizajnérom. To všetko by sa v podobe nového modelu malo predávať za cenu 20- až 25-tisíc eur.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa