Formát Pop-up, ktorý nábytkárska spoločnosť testuje v rôznych podobách v niekoľkých krajinách po celom svete, spustila IKEA v metropole východu na začiatku tohto roka. Na prízemí obchodného domu Aupark zákazníkom pomáha s online nákupom a radí s plánovaním zariaďovania domácností a obchodných priestorov.
Pôvodné plány spoločnosti pri otváraní kiosku boli, že bude fungovať šesť mesiacov, počas ktorých budú testovať záujem o jeho služby. Zdá sa, že sa jeho činnosť, napriek nútenej prestávke pre pandémiu Covidu-19, osvedčila.
„Dnes, po piatich mesiacoch prevádzky, môžeme konštatovať, že sme predĺžili nájomnú zmluvu s nákupným centrom Aupark do konca roka 2020. V IKEA Pop-up si teda môžete naplánovať nové zariadenie vašej domácnosti ako ideálny vianočný darček,“ odpovedá na otázku k vyhodnoteniu fungovania kiosku riaditeľ obchodného domu IKEA Bratislava Richard Citnar.
Kto budú víťazi a porazení koronakrízy v maloobchode
Nová predajňa zatiaľ nebude
V Košiciach sa podľa R. Citnara úspešne etablovalo aj výdajné miesto pre online obchod, ktoré IKEA spustila vlani v marci. Zákazníci v regióne východného Slovenska však dlhodobo volajú aj po regulárnej predajni, kde si budú môcť na tovar aj fyzicky „siahnuť“.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?