Ikea ohlasuje veľkú transformáciu. „Aby sme dokázali vyhovieť aktuálnym potrebám našich zákazníkov, prechádzame najväčšou transformáciou v histórii značky Ikea,“ hovorí Mounia El Hilali, generálna riaditeľka Ikea a riaditeľka v oblasti trvalej udržateľnosti pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko.

Finančné výsledky ukazujú, že minulý rok bol pre švédskych nábytkárov úspešný. Celkový obrat spoločnosti Ikea Bratislava stúpol o 9,2 percenta na 117,1 milióna eur. Obchodný dom v minulom finančnom roku navštívilo viac než 2,9 milióna ľudí, z ktorých 1,4 milióna tvorili platiaci zákazníci. Teraz chcú okrem iného investovať aj do inovatívnych formátov obchodov.

Peši vo Viedni

Modro žlté veľkoplošné predajne sú klasikou, ktorá nezmizne. No v rámci meniacich sa trendov v nakupovaní Ikea skúša nové formáty, ktoré rastú po celej Európe. Vo Viedni na stanici Westbahnhof napríklad rastie obchodný dom, ktorý je navrhnutý špeciálne pre zákazníkov chodcov a cyklistov.

Parkovacie miesta v ňom nenájdete. Podľa plánov to však vyzerá tak, že

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa