Najväčšiemu fitness e-shopu v regióne strednej a východnej Európy sa vlani veľmi darilo. Spoločnosť uzatvorila rok 2021 s tržbami 54,4 milióna eur bez DPH a EBITDA tri a pol milióna eur, čo predstavuje ročný nárast o 52 percent a EBITDA o 280 percent. Firma nepoľavuje ani v tomto roku a za prvý kvartál dosiahla tržby 21,5 milióna eur a EBITDA 1,1 milióna. GymBeamu sa tak podarilo prekonať tržby o sedem a pol percenta v porovnaní s plánom a EBITDA o 450 percent.
„V prvom kvartáli sme plánovali EBITDA len okolo 200-tisíc eur, nakoľko sme investovali 1,2 milióna do veľkej televíznej kampane. V každom kvartáli plánujeme dosiahnuť EBITDA na úrovni viac ako jeden milión eur,“ uviedol Dalibor Cicman, CEO GymBeamu. Firma zároveň prezradila, že za prvých 52 dní z druhého kvartálu roka 2022 dosiahla o 14 percent vyššie tržby ako plánovala.
Rast aj na Ukrajine
Zaujímavosťou je, že v posledných kvartáloch GymBeam nezaznamenal pokles na žiadnom z trhov, na ktorých pôsobí. Najpomalšie však rástol slovenský trh, a to len o desať percent ročne. Firma uvádza, že na tomto trhu naráža na horné hranice efektivity, čo je spôsobené spontánnou znalosťou značky (30 percent populácie) alebo podporenou znalosťou (70 percent).
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?