Bratislavský Mondelez totiž teraz dokončil veľkú investíciu do nových výrobkov za sedem miliónov eur. „Nielenže sme tu vydržali, ale máme tu aj istú budúcnosť,“ okomentoval novú investíciu na utorkovej tlačovej konferencii čokoládovne jej dlhoročný riaditeľ Martin Hric.
Pralinky pre celú Európu
Manažér, ktorý prišiel do čokoládovne už pred dvoma desaťročiami, skonkretizoval, že jeho firma rozbieha novú výrobu čokoládových praliniek Milka Moments. Od materského koncernu teda dostala dôveru na ďalšie šírenie jednej z jeho najhodnotnejších globálnych značiek - Milky.
Pralinky balené do nových typov obalov pritom bratislavská fabrika bude vyvážať do celej Európy a zamestnalo sa pri nich aj 42 nových pracovníkov.
Nová investícia ale predovšetkým ešte viac zakorení Mondelez na Slovensku. V kuloároch domáceho potravinárstva sa totiž čas od času objavia informácie, že vyše 120-ročná fabrika končí.
Mondelez, Figaro Zdroj: Maňo Štrauch
Koncern to ale vždy odmieta s tým, že ide len o šumy pochádzajúce od konkurentov či dodávateľov, čo v podniku prišli o kontrakty.
Verní ľudia i strategická úloha
M. Hric aktuálne tiež uisťuje, že fabrika má v Bratislave naozaj dlhodobú budúcnosť a to nielen kvôli novej investícii. Má aj iné konkurenčné výhody. Predovšetkým
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?