Okrem športových výkonov si pozorný fanúšik na aktuálnych majstrovstvách Európy vo futbale môže všimnúť aj výraznú reklamnú kampaň čínskych značiek. Z trinástich oficiálnych sponzorov majstrovstiev je až päť čínskych, ktoré pribudli k tradičným značkám ako Adidas, Booking.com či Coca Cola. Investované prostriedky do reklamy firmám prinášajú benefity už počas turnaja. 

Masívna kampaň

Reklamnú kampaň si na turnaji zaplatil výrobca domácich spotrebičov Hisense, značka smartfónov Vivo či gigant v oblasti výroby elektrických vozidiel BYD. Výrazne do reklamy investovala aj skupina Alibaba, ktorá chce v Európe dostať viac do povedomia elektronický obchod AliExperess či dcérsku spoločnosť Ant Group a jej mobilný platobný systém Alipay+.

Spoločnosť BYD zosadila z pomyselného trónu nemecký automobilový gigant Volkswagen. Ten sa vlani rozhodol, že spolupracovať s UEFA na tohtoročných majstrovstvách Európy nebude. Rolu oficiálneho partnera e-mobility tak prvýkrát v histórii obsadil čistý výrobca elektrických vozidiel a zároveň automobilka z Číny.

Automobilka chce využiť Euro 2024 na propagáciu svojich technológií okrem iného aj tým, že počas turnaja vystavuje najnovšie modely na rôznych miestach po celom Nemecku. BYD chce tiež využiť podujatie na posilnenie reputácie na európskom trhu, k čomu jej majú pomôcť aj influenceri.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa